Klanten Lidl doneren 264.546 euro aan kinderen in armoede
Klanten Lidl doneren 264.546 euro aan kinderen in armoede In samenwerking met het Jeugdeducatiefonds
Tijdens de magische feestdagen campagne afgelopen december, bracht Lidl niet alleen lekker en betaalbaar eten onder de aandacht bij haar klanten. Ook werd stilgestaan bij kinderarmoede in Nederland. Klanten konden tijdens de feestmaand ontbijt vouchers of hun statiegeld doneren. Ook werd de wasbeer, bekend van Lidl's TV commercial, in knuffelvorm verkocht. Lidl klanten hebben massaal gehoor gegeven aan de mogelijkheid tot doneren. Er is maar liefst €264.546 opgehaald! Het gehele bedrag gaat naar Jeugdeducatiefonds dat zich inzet voor kinderen in armoede. Lidl is ontzettend trots op het mooie bedrag dat is opgehaald. Klanten en medewerkers worden dan ook hartelijk bedankt voor hun donatie en inzet. |
Een feestelijk ontbijt op één van de scholen. Dit keer in aanwezigheid van de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb omdat deze Rotterdamse school zich die dag aansloot bij het Jeugdeducatiefonds en is daarmee de 600e school.
|