Lidl steunt vrouwenvoetbal met UEFA-partnerschap tot 2030Lidl breidt haar betrokkenheid bij het Europese vrouwenvoetbal verder uit en verlengt het succesvolle partnerschap met de UEFA tot 2030. Met dit langdurige partnerschap bouwt Lidl voort op het succes van de UEFA Women’s EURO 2025, waarmee wereldwijd meer dan 400 miljoen fans werden bereikt. Daarmee onderstreept de retailer haar ambitie om via sport bij te dragen aan gezondheid, bewustwording en gelijke kansen. Lidl versterkt betrokkenheid bij vrouwenvoetbal (2025–2030) Het vernieuwde UEFA-partnerschap in het vrouwenvoetbal omvat de volgende toernooien: 
 
 
 Een belangrijk onderdeel van het partnerschap is de terugkeer van de geliefde Lidl Kids Team-ervaring tijdens de UEFA Women’s EURO 2029. Kinderen krijgen hierbij de kans om hand in hand met internationale voetbalsterren het veld op te lopen. Een ervaring die jonge fans en toekomstige sporters blijvend inspireert. Voortbouwen op succes  Guy-Laurent Epstein, uitvoerend directeur marketing van de UEFA: “We zijn verheugd om voort te bouwen op onze succesvolle samenwerking met Lidl - een merk dat de waarden en langetermijnvisie van de UEFA voor vrouwenvoetbal deelt. De komende vijf jaar zullen we blijven samenwerken om de kracht van het vrouwenvoetbal in te zetten om gemeenschappen te inspireren, een gezonde levensstijl te bevorderen en bijzondere fanervaringen te bieden." Stimuleren gezonde leefstijl  Vrouwenvoetbal verdient dezelfde mate van betrokkenheid, merkactivatie en fanbeleving als mannenvoetbal. Lidl hoopt zo de waardering en zichtbaarheid van vrouwenvoetbal te vergroten.  |