12 juli 2024

Nieuwe campagnes Lidl

 

Lidl lanceert twee nieuwe campagnes

  

 

Lidl zet opnieuw twee merken centraal in haar campagnes, Formil en Kipster. De campagnes, gemaakt in samenwerking met Alfred, zijn vandaag van start gegaan. 

 

Lidl-fans 

In de nieuwe merkcampagnes zien we Lidl-fans en hun favoriete product, steeds vanuit het thema “Ik ga naar Lidl voor...”. Stuk voor stuk vertellen de fans verhalen over merken die bewijzen dat Lidl de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs biedt.  

 

Ik ga naar Lidl voor... Formil  

Goedkoop wasmiddel maken kan iedereen. Maar wasmiddel dat goedkoop én ook nog eens de allerbeste is, lukt niet zomaar. Lidl produceert veel producten zelf. Zo blijft de prijs het allerlaagst en blijft de hoogste kwaliteit gewaarborgd. Bekroond door de Consumentenbond, als best getest én als beste koop. Klik hier voor de TV commercial. 

Ik ga naar Lidl voor… het duurzaamste ei ter wereld 

Lidl houdt van duurzaam. En Kipster ook! Daar eten de kippen voer van brood dat overblijft in Lidl-filialen, wekken ze hun eigen energie op en hebben ze super kipvriendelijke stallen. Zo kunnen de kippen lekker kip zijn. En in alle rust het duurzaamste ei ter wereld leggen. Exclusief verkrijgbaar bij Lidl. Klik hier voor de TV commercial. 

 

Media inzet 

De campagnes starten aanstaande maandag en worden landelijk uitgerold op o.a. TV, radio, podcast, online, in print, digital out of home, branded content, social en op de winkelvloer.