Lidl wordt Official Partner van UEFA WOMEN’S EURO 2025TM
Lidl wordt Official Partner van UEFA WOMEN'S EURO 2025TM
Lidl maakt bekend dat zij Official Partner wordt van het UEFA Women’s EURO 2025™. Met deze samenwerking vergroot de supermarktketen de zichtbaarheid van vrouwenvoetbal. Tegelijkertijd benadrukt Lidl hiermee haar toewijding om een duurzame en gezonde leefstijl betaalbaar en toegankelijk te maken voor iedereen. Dit partnerschap is een natuurlijke voortzetting van eerdere succesvolle samenwerkingen, zoals met de dameshandbal- en wielerploegen en het UEFA EURO 2024™, waar Lidl tijdens het toernooi de meest zichtbare merkpartner was (YouGov). Als Official Partner van UEFA Women’s EURO 2025™ zet Lidl opnieuw een belangrijke stap om iedereen te inspireren een actieve leefstijl te omarmen. Het portfolio van sportsponsoring van Lidl laat een brede betrokkenheid bij sport zien. Zo ondersteunt Lidl het wielrennen via Lidl-Trek met het mannen-, vrouwen- en development team, evenals de 2023 UCI Wereldkampioenschappen Wielrennen. Daarnaast sponsort Lidl dames- en herenhandbal op de EHF EURO's en IHF Wereldkampioenschappen, en is zij partner in het voetbal bij de UEFA EURO 2024™, UEFA Europa League en UEFA Conference League. Guy-Laurent Epstein, UEFA Marketing Director: “Als één van Europa’s toonaangevende foodretailers is Lidl een ideale partner om ons te helpen de energie en opwinding van UEFA Women’s EURO 2025 naar een nog breder publiek te brengen. We zijn verheugd om voort te bouwen op ons succesvolle partnerschap met Lidl van UEFA EURO 2024 tot UEFA Women's EURO 2025, zodat we samen de kracht van voetbal kunnen inzetten om een gezonde leefstijl te bevorderen en de volgende generatie in het vrouwenvoetbal te inspireren." |
© UEFA
|