
Lidl lanceert ‘Drop de Biet’: de gezondste party van het festivalseizoenVoor de 11e keer is Lidl de beste supermarkt in groente en fruit. Dat wordt gevierd met een unieke merkactivatie op Best Kept Secret en Pinkpop 2025: Drop de Biet, een minirave waar festivalgangers 15 minuten lang losgaan op beats, tussen het rondvliegende fruit en een (‘droppende’) biet. Met deze activatie wil Lidl een jong publiek op een verrassende en speelse manier laten ervaren dat groente en fruit niet alleen gezond zijn, maar ook een leuke en energieke toevoeging aan het dagelijks leven. 'Shake je shotje klaar' “Met Drop de Biet laten we zien dat Lidl verder kijkt dan de winkels. We willen merkbeleving brengen waar mensen het niet verwachten, op een manier die bij ons past: toegankelijk, fun en impactvol,” aldus Cato Sampers, marketing manager Lidl Nederland. Van stunt naar statement Festivalagenda Drop de Biet is drie dagen lang te beleven op het festivalterrein van Best Kept Secret en Pinkpop 2025. |